Turistični marketing in STO
Turistični marketing in STO (Slovenska turistična organizacija)
V
preteklosti je bil turistični marketing praviloma podrejen ostalim oblikam
marketinga predvsem zato, ker je bil povezan tako s storitvenim kot tudi z
mednarodnim marketingom. Turizem je v številnih državah izredno pomembna
gospodarska panoga, saj je vsak četrti Zemljan zaposlen v turistični panogi.
Turizem je na nivoju gospodarstva, politike zaposlovanja, izobraževalne
politike, ekologije, družbe ter kulture pomemben dejavnik predvsem za nove
članice EU, saj pospešuje politično, ekonomsko in kulturno integracijo Evrope.
Zaradi vse večje turistične ponudbe potrebujejo posamezne države učinkovit
turistični marketing.
V
Sloveniji se s promocijo turizma ukvarja STO – Slovenska turistična organizacija. Gre za krovno nacionalno
turistično organizacijo, ki skrbi za promocijo države kot turistične
destinacije in povezovanje obstoječih turističnih produktov. STO je
marketinški, informacijski in analitični turistični center države, ki uporablja
vse sodobne metode, pristope, orodja in aktivnosti globalnega trženja slovenske
turistične ponudbe. STO želi pozicionirati Slovenijo kot turistično deželo z
jasno in prepoznavno identiteto, z natančno določenimi primerjalnimi in
tekmovalnimi prednostmi ter tako slovenskemu turizmu konkretno pomagati pri
trženju slovenske turistične ponudbe. STO gradi na partnerskem odnosu; njeni
partnerji so vsi subjekti iz zasebnega, javnega in civilnega področja turizma.
Partnerski odnos so prenesli v trženjsko strategijo in ga vgradili v celoten
proces načrtovanja, organiziranja in izvajanja promocijskih in trženjskih
aktivnosti.
Na
spletnih straneh STO so objavljeni tudi vsi tekoči slovenski in evropski
razpisi za pridobitev nepovratnih sredstev za projekte, neposredno ali posredno
povezane s turizmom.
Nemški trg ima za slovenski turizem pomembno vlogo. Letno je
zgolj v Nemčiji 45 milijonov rezervacij za počitniška potovanja v tujino, zato
STO številne marketinške aktivnosti usmerja ravno na nemško govorno področje.
Tujke v
turističnem marketingu
Preberite
naslednje tuje besede:
|
receptivni
turizem |
diverzifikacija
|
rangirati
|
social
marketing |
|
tourism
boom |
know-how
|
wellness
tourism |
desiderata
|
|
public
|
public
relations |
sponsoring
|
corporate
design |
|
budget
|
image |
best-ager
|
burnout-syndrom
|
|
akvizicija
|
newsletter
|
branche
|
restaurant
|
Ker je turizem postal odločilen gospodarski faktor.
| |
Ker so ostala gospodarska področja vedno manj pomembna.
| |
Ker druge vrste marketinga nimajo povezave s turizmom.
|
Zaradi vse večje ponudbe na evropskem trgu.
| |
Ker so nekatere države odvisne od turizma in nimajo drugih virov prihodka.
| |
Ker imajo slabo razvit turizem.
|
Slovenska organizacija za turizem.
| |
Slovenska turistična organizacija.
| |
Slovenska turistično-marketinška organizacija.
|
Zaradi nepomembnosti turizma kot gospodarske panoge.
| |
Zaradi pozicioniranja Slovenije kot turistične dežele.
| |
Zaradi slabih turističnih rezultatov.
|
Prevajanje
tujk
akvizicija
|
pridobitev
novih strank |
job |
služba
|
konzument
|
porabnik
|
penetrirati
|
prodirati
|
permanenten
|
stalen
|
progresiven
|
napreden
|
public
relations |
stiki
z javnostjo |
veto |
prepoved
|