Kapela d.d.
Predstavitev družbe Kapela d.d.
Novinarka: Podjetje Kapela ustvarja vrhunska vina že kar od leta 1921. Ustvarjajo z navdihom čiste narave in na najboljših legah. Ustvarjajo z znanjem, ki se naslanja na bogato tradicijo. Ustvarjajo zazrti v prihodnost.
Milena Rajk: Naše podjetje ima že zelo bogato zgodovino. V bistvu, na trgu deluje že kar nekaj desetletij, natanko od leta 1921. Takrat je namreč bilo ustanovljeno banovinsko posestvo in od tega leta naprej je bil zgodovinski razvoj podjetja zelo, zelo pester in pa zelo zanimiv.
Novinarka: Podjetju Kapela pa je iz leta v leto uspelo postati vedno boljši pridelovalci vrhunskih vin v Sloveniji.
Milena Rajk: Kapela se je že od vsega začetka, prav zaradi izjemnih leg, ki se uvrščajo v 4 odstotke najboljših svetovnih leg , uvršča med najboljše proizvajalce vrhunskih vin v slovenskem prostoru. Vsekakor je to zelo pomemben mejnik in pa nekako zelo pomembna osnova, ki naj daje potem zelo bogata vina, ki se odlikujejo po izjemnih aromah in po izjemnih okusih.
Novinarka: Kot vemo, se je nedolgo nazaj v družbi Kapela zamenjalo vodstvo. Zastavili ste si novo vizijo ter novo podobo družbe, s katero ste želeli postati eden najbolj prepoznavnih pridelovalcev vrhunskih vin v Sloveniji. Pa me zanima, kakšni so ti dosežki?
Milena Rajk: Pravkar izrečeno vizijo podjetja bi želela dopolnit z zelo pomembnim dejstvom. Namreč, želimo postati eden najbolj prepoznavnih pridelovalcev naravnih vrhunskih vin v slovenskem prostoru.
Novinarka: Koncipirali pa so tudi poslovno politiko na naslednjih konkurenčnih prednostih. Kapelska vina so že od nekdaj zapisana visoki kakovosti. Imajo odlične lege vinogradov, ki se nahajajo na nadmorski višini 312 metrov, in se uvrščajo v 4 odstotke najboljših svetovnih leg. Med drugim je to zavidanja vredna klet, s kapaciteto 1300 milijonov litrov vina. Zgrajena je v letu 1959 in je prva okrogle oblike v Sloveniji. Ponujajo na visoko zavest zagotavljanja zdravstvene ustreznosti vin, ki jo dosežejo s pridelavo grozdja, ki temelji na izvajanju naravi prijazne tehnologije, integrirana pridelava. Le to pogodbeno izvajajo tudi pri vinogradnikih, od katerih grozdje odkupujejo. Vino je proizvod naravnih procesov. To spoznanje upoštevajo v podjetju Kapela, zato vsa vrhunska vina tu negujejo v lesenih hrastovih sodih.
Milena Rajk: Zelo pomembno nam je namreč dejstvo, da našim porabnikom ponudimo prave proizvode, proizvode z znano sledljivostjo. Dejstvo je, da zagotavljamo sledljivost za vsak kilogram grozdja, da v vinogradništvu izvajamo tehnologijo, ki je naravi in zdravju prijazna. To je integrirana pridelava, za katero imamo tudi certifikat in vsekakor nam je zelo pomembno, da ima naš pridelek ustrezno verodostojnost že v samem izvoru.
Novinarka: Med drugim pa se je spremenila tudi vaša blagovna znamka, pa nam povejte na kratko, kako se je spremenila.
Milena Rajk: S spremembo poslovnih ciljev in pa vizije podjetja je vsekakor kazalo, da je nujno, da spremenimo tudi celostno podobo našega podjetja. Je bila kar odgovorna in pa zelo pomembna odločitev. Na trgu smo namreč ugotavljali, da je takratna še blagovna znamka nekako zaostajala za spremembami sedanjega časa. Pri samem konceptu nove blagovne znamke smo izhajali iz tradicionalnosti naše kleti. Ohranili smo sinonim blagovne znamke Kapela, ki je že vse od začetka delovanja podjetja dalje, cerkev Svete Magdalene. S tem pa, da smo želeli pokazati, da se vsekakor v teh časih sprememb spreminjamo , da zaznavamo spremembe porabnikov in da se porabnikom želimo tudi čim bolje približati.
Novinarka: Za konec bi še na kratko predstavili vaš prodajni program in novosti v njem.
Milena Rajk: Moram reči, da imamo zelo širok prodajni program. Vsekakor je prav, da začnem z našo kapelsko penino, proizvedeno iz čistega, vrhunskega chardonnaya,. Nekoliko širše smo jo začeli tržit v preteklem poslovnem letu in smo doživeli lepe rezultate. Nadalje, kar zadeva naših buteljčnih vin, je prav, da povem, da so vsa ustekleničena kot vrhunska vina. Tukaj, je posebej prav, da izpostavim od našega renskega rizlinga, ki je zelo zahtevna sorta in v naših vinogradih prav lepo uspeva. Potem do sauvignona, ki ima odlično cvetico po bezgu. Vsekakor je naš paradni izdelek traminec, za katerega tudi stroka pravi, da se uvršča v sam vrh. In znani smo tudi po predikatih, v glavnem po tramincu izboru in pa chardonnayu izboru. Traminec izbor nabiramo v častitljivem vinogradu, posajenem v letu 1961. To pomeni, da je res grozdje nabrano v tem vinogradu nekaj posebnega, prav tako pa tudi nadalje pridelano vino. Imamo pa tudi kar precej novosti. V letošnjem letu smo na trg dali nova vina. En del tega prodajnega programa smo strnili v zgodbo kapelskih pinojev. Tukaj trgu ponujamo beli, sivi in pa modri pinot. Modri pinot je bila prva trgatev v preteklem letu, tako da ga odraža res čudovita cvetica po gozdnih sadežih, po jagodah. Je zelo polno in pa odlično vino. Novost je tudi v naši ponudbi oziroma bo modra frankinja. Tudi to grozdje smo trgali prvič v preteklem letu, s tem pa da trenutno še v naši kleti zori. Načrtujemo, da bo polnitev nekje konec meseca aprila in takrat bomo tudi modro frankinjo ponudili širšim uporabnikom. Zelo pomembna sorta, ki jo polnimo edini v slovenskem prostoru, je rizvanec. Nekako smo testirali tržišče in ugotovili, da v bistvu je na trgu vse premalo ponudbe polsuhih in pa polsladkih vin. Prav to je bilo vodilo pri razvoju tega izdelka in sicer smo naredili rizvanec kot polsladko vino. Pred kratkim smo ga tudi na sejmu v Ljubljani testirali, ker smo nekako domnevali, da bo imel širši krog pripadnikov med mlajšo populacijo, ampak smo ugotovili, da so ga v bistvu vse starostne skupine zelo pohvalile in so rade posegale po njem.
Novinarka: V podjetju Kapela imajo veliko ambicijo, da bi se čim bolj obrnili tudi na mlajše ciljne skupine, saj želijo mlade z osveščanjem pravilnega pitja ter ustrezno vinsko kulturo poučiti, da naj o vinu razmišljajo drugače.
Kapelska
,renski
,chardonay,
sauvignon,
p----
inr-------
.
Podjetje Kapela ustvarja vrhunska vina že kar od leta 1921.
| |
Podjetje Kapela ustvarja vrhunske penine že kar od leta 1912.
| |
Podjetje Kapelčan ustvarja že od leta 1921 vrhunska vina.
|
V podjetju Kapela je vodstvo zelo uspešno.
| |
Nedolgo nazaj se je v družbi Kapela zamenjalo vodstvo.
| |
Kapela nima težav z vodenjem podjetja.
|
Imajo odlične lege vinogradov, ki se nahajajo na nadmorski višini 213 metrov, in se uvrščajo v 4 odstotke najboljših svetovnih leg.
| |
Imajo odlične lege vinogradov, ki se ne nahajajo na nadmorski višini 312 metrov, in se uvrščajo v 4 odstotke najslabših svetovnih leg.
| |
Imajo odlične lege vinogradov, ki se nahajajo na nadmorski višini 312 metrov, in se uvrščajo v 4 odstotke najboljših svetovnih leg.
|
V podjetju Kapela imajo veliko ambicijo, da bi se čim bolj obrnili tudi na mlajše ciljne skupine.
| |
V podjetju Kapela imajo veliko ambicijo, da bi se čim bolj obrnili tudi na starejše ciljne skupine.
| |
V podjetju Kapela imajo veliko ambicijo, da bi se čim bolj obrnili različne ciljne skupine.
|
Pravilno Nepravilno
Pravilno Nepravilno
Pravilno Nepravilno
Pravilno Nepravilno
Pravilno Nepravilno
Pravilno Nepravilno
GLOSAR
vino |
der Wein |
vrhunsko vino |
der Spitzenwein |
aroma |
das Aroma |
okus |
der Geschmack |
pridelovalec vina |
der Weinbauer |
koncipirati |
konzipieren |
vinograd |
der Weinberg |
vinogradnik |
der Winzer |
vinski sod |
das Weinfass |
blagovna znamka |
der Markenname |
penina |
der Schaumwein |
bezeg |
der Holunder |
trgatev |
die Weinlese |
buteljčno vino |
der Flaschenwein |
vinska kultura |
die Weinkultur |