Družba Zdravilišče Radenci d. o. o. deluje v dejavnosti turizem v poslovni
skupini Sava. Glavna
dejavnost in usmeritev družbe je zdraviliški turizem v
okviru katerega delujejo zdravstvena, gostinska,
rekreacijsko-kopališka in
pomožne dejavnosti. Namestitvena zmogljivost v družbi Zdravilišče Radenci
je
830 ležišč. Poleg tega pa še zdravstvene ambulante in laboratoriji, center
zdravja in sprostitve
"CORRIUM", termalno-rekreacijski centri, teniški
center in termalno središče Terme Banovci.
Zdravilišče Radenci je z več kot
125-letno zdraviliško tradicijo eden redkih zdraviliških krajev v Evropi
s
štirimi edinstvenimi naravnimi danostmi. Zdravilni učinki termalne in mineralne
vode, zdravilno
blato in ugodno podnebje.
Mladen Kučiš, direktor Zdravilišča Radenci d. o. o.
Dobrodošli v Zdravilišču Radenci, v kraljestvu treh src, kjer se ob
edinstveni mineralni vodi še posebej
zavedamo pomena zdravja in zdravega
načina življenja. Zato skrbimo za dobro počutje naših gostov s
ciljem
preseganja pričakovanj. V Zdravilišču Radenci, ki ga poleg družbe Radenci
sestavljajo še Terme
Banovci, ki so naravnane izrazito doživljajsko, s
poudarkom na pestri animaciji in sožitju z naravo, se
bomo trudili, da bo
kultura medsebojnega spoštovanja in zaupanja ustvarjala trdne temelje odličnosti
v naši sredini.
Vodstvo Zdravilišča Radenci ima jasno opredeljeno vizijo, poslanstvo in
vrednote, saj se je že leta
1996 odločilo za uskladitev svojega delovanja v
skladu s sistemom vodenja kakovosti po standardu
ISO 9001, pozneje pa že po
ISO 14001 OHSAS model poslovne odličnosti med okoli dvajsetih ključev
in
standardu ISO 22000. Družba ima jasno opredeljeno politiko kakovosti, okoljsko
politiko, politiko
varnosti in zdravja pri delu in politiko varnosti živil.
V deželi termalnih vrelcev z nasmehom, tradicijo
in znanjem dosegajo
pričakovanja gostov, ki so s storitvami zadovoljni. Zato se število stalnih,
domačih in tujih gostov stalno povečuje. Zdravilišče Radenci d. o. o. ima v
svojem poslanstvu
zapisano: preprečevanje, zdravljenje in rehabilitacija
srčno-žilnih obolenj z mineralno kopeljo na
podlagi tradicije znanja in
nasmeha. Kar kaže glavni namen, želje in pričakovanja, ki jih bodo
uresničevali z vpeljanimi standardi in modelom poslovne odličnosti.